SIKÇA SORULAN SORULAR



1. SATIN ALDIĞIM ÜRÜNLER NASIL KARGOLANIYOR?


Agor sağlık ürünleri olarak en çok önem verdiğimiz hususların başında müşteri memnuniyeti gelmektedir. Ürünleriniz bu husus dikkate alınarak üç aşamada paketlenmektedir.


Paketlenme aşamaları;

  • Ürününüz önce hediye paketi ile paketlenir.
  • Daha sonra kendimize özel renksiz ve resimsiz kutulara konulur.
  • Son olarak da gri renkli kargo poşetine konulur ve tamamen gizli halde elinize ulaşır.
  • Ek olarak ürün faturalarınız zarf içerinde kutu üzerine konulur ve faturanızda ürünlerin isimleri asla yer almamaktadır.


2. SİPARİŞ ETTİĞİMDEN FARKLI BİR ÜRÜN GELİR Mİ? 


İşimizin mahremiyetini fırsat bilen dolandırıcılar artıp, sektörümüzün adını lekelemeye başladıktan sonra bu soruyu çok duymaya başladık. Bizde ürünler bittiği zaman hemen stokta yok yapılır. Stokta olmayan hiçbir ürün satışa sunulmaz. Hangi ürünü sipariş vermişseniz fotoğrafta ne görmüşşeniz o ürünü teslim alacağınızdan emin olabilirsiniz. Biz firma olarak 12 yıldır bu sektöre liderlik etmekteyiz ve birçok markayı Türkiye’ye ilk kez getirip hizmetinize sunmaktan mutluluk duyuyoruz. En son açtığımız mağazalarla beraber İstanbul, Ankara ve İzmir gibi üç büyük şehirde mağazası olan tek erotik shop olarak sizlere hizmet vermekteyiz. Sitemizden bütün mağazalarımızın sürekli güncellenen fotoğraflarını inceleyebilir ve adreslerine ulaşabilirsiniz. Ayrıca firmamıza güvenmeniz için başka hiçbir sitede bulunmayan ticaret odası sicil belgemizi de inceleyebilirsiniz.


3. SİPARİŞLERİM NE ZAMAN ULAŞIR?


Bütün ürünlerimiz stoktan aynı gün içerisinde kargo teslim edilir. Akşam 17:00 ye kadar verdiğiniz siparişler aynı gün içinde kargoya teslim edilir. Kargo teslimat süreleri, bulunduğunuz il merkezinin uzunluğuna göre 1 ile 3 gün arasında değişiklik gösterir.


4. SİPARİŞİMİ KARGO ŞUBESİNDEN TESLİM ALABİLİR MİYİM?


Siparişleriniz adresinize teslim olsun istemiyorsanız size en yakın kargo şubesine telefon ihbarlı olarak gönderim sağlarız ve kargonuz şubeye ulaştığında şube tarafından size bilgi verilir.


5. KREDİ KARTI İLE ÖDEME YAPMAK İSTİYORUM EKSTREMDE İSMİ NE OLARAK GÖRÜNÜR?


Bankanızın sistemine göre değişiklik göstermekle beraber, paytr ödeme hizmetleri ya da agor sağlık ürünleri olarak görünür.


6. İÇ ÇAMAŞIRI ALMAK İSTİYORUM FAKAT BEDENİ NASIL SEÇECEĞİM?


İç çamaşırı ürünlerimizin çoğu standart bedendir. Likralı kumaşlardan üretildiğinden oldukça esnek yapıdadır ve S-M-L beden için uygundur.


7. ÜRÜNLERİM HATALI GELDİ YA DA ÇALIŞMIYOR NE YAPMALIYIM?


Ürünlerimizin hepsi CE belgeli ve kontrollü son derece kaliteli ürünlerdir. Hatalı ya da bozuk çıkma olasılığı çok düşüktür. Yine de hatalı ve bozuk bir ürün size ulaşmışsa 0212 542 48 99 numaralı müşteri hizmetleri hattımızdan şikayetinizi bize bildirin. Eğer tarafınıza yanlış ürün ulaşmışsa, ürünü orijinal paketinde ( açılmamış, denenmemiş, kullanılmamış ve tüm parçaları eksiksiz ) olmak şartıyla yurtiçi kargoyla Agor Sağlık Ürünleri adına Bakırköy Yurtiçi Kargo Şubesine göndererek değişim yapabilirsiniz.